Inici Seccions  Muntanya  Activitats SERRA DE FONT-RUBÍ

Menú d'Usuari

Calendari d'Activitats

Desembre 2017
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.

Seguretat i Prevenció

Bàner

El Temps

SERRA DE FONT-RUBÍ
El diumenge 18 de desembre, una bona colla (érem 16!) vam fer la ja tradicional excursió per terres properes. Enguany vam anar a la zona de Fontrubí, Bolet i Clivelleres. Tot i no fer un dia extraordinari, com ha passat altres anys en aquestes dates, vam poder tenir relativament bones vistes. Des de les restes de l’ermita romànica de Sant Andreu de l’Avellà, a on vam deixar els cotxes ens vam enfilar cap a la serra, a la cova de l’Omella. A l’entrar a la cova vam poder tenir tota una experiència de contrast de temperatura i humitat. Els que portaven ulleres no veien tres dalt d’un burro. També va ser interessant baixar pel pas de la Guineu, lloc que sempre sorprèn!. I a la sortida la curiosa formació rocosa de l’Agulla de Pereres. El punt més nord de l’itinerari, va ser el difús punt del Turó de Clivelleres, sense el vèrtex seria difícil d’identificar el punt més alt. Els rats penats de la cova del Bolet ni es van immutar amb la nostra visita. La font de Conilles que queda molt a l’obaga, hi feia un fred que pelava, així que no hi vam poder dinar com havíem previst. Vam seguir un tros més endavant de l’itinerari i van dinar al mig d’una pista! Això sí, amb torrons i moscatell i tot allò que fa un bon dinar. I la sorpresa final del castell i l’ermita de Fontrubí. Una sortida d’hivern, clàssica i entranyable. Un bon passeig i bona conversa. A Guardiola, xocolatada (sense llet!) amb pa torrat i melindros.
ATTACHMENTS_TITLE
ArxiuFILE_SIZE
DOWNLOAD_THIS_FILE_STrack Serra del Bolet.gpx114 Kb

Agrupació Excursionista Talaia | C/ Comerç, nº 4 | 08800 - Vilanova i la Geltrú (El Garraf) | Tel. 938931257 | Correu-e: secretaria@aetalaia.cat