Inici Seccions  Muntanya  Activitats MIRAVET

Menú d'Usuari

Calendari d'Activitats

Novembre 2017
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.

Seguretat i Prevenció

Bàner

El Temps

MIRAVET
El passat dia 19 d'abril vam tenir la sortida de Muntanya a Miravet i els seus voltants. Vam sortir travessant el barri antic del poble o Cap de la Vila, seguint primer el Camí de Benifallet (GR 99) pel costat de l'Ebre ben cabalós. Arribats al Pas de Barrufemes, vam agafar la pujada cap a la carena de Les Talaies, fent el cim de la Talaia (en alguns mapes anomenada la Talaia de Gaspar, de 389 m). D'aquí es pot veure gran part de la Ribera d'Ebre. Com a camí de retorn a Miravet, vam resseguir la mateixa carena fins a la cota 345 (345 m, amb estelada inclosa). Allí començava la baixada que, amb lleugeres sifonades, ens portava al camí d'anada del matí. Poc després el deixàvem per agafar el sender de pujada al castell de Miravet, que la majoria vam visitar. La pronunciada baixada de retorn al Cap de la Vila ens retornava a la plaça del poble on havíem aparcat i esmorzat al matí.
Un dia clar amb tots els colors de primavera i una panoràmica del riu amb el castell impressionants.

Agrupació Excursionista Talaia | C/ Comerç, nº 4 | 08800 - Vilanova i la Geltrú (El Garraf) | Tel. 938931257 | Correu-e: secretaria@aetalaia.cat